درمان با فیزیوتراپی

هنگامی که عضلات شما درد می گیرد بهترین گزینه برای رفع این مشکل مراجعه به فیزیوتراپی تحت نظر پزشک متخصص است .

همیشه برای رفع مشکلات ستون فقرات و درد عضلات و درد های استخوانی نیاز به درمان های دارویی

و یا عمل های جراحی نیست و به راحتی می توان با مراجعه به یک فیزیوتراپیست ماهر مشکل و درد را بر طرف کرد .

این روش درمانی  يکي از شاخه های پزشکی و توانبخشی و روشی مفید در درمان بیماری ها

و اختلالات سیسم اسکلتی و عضلانی و همچنین مشکلات ناشی از بیماری های مغز و اعصاب است .

هدف از درمان های فیزیوتراپی پیشگیری، توانبخشی، درمان و در نتیجه ارتقای سطح سلامت جامعه است.

به کمک این درمان بیماری های جدیدی نیز درمان می شوند . مانند درمان سر درد ، درمان سرگیجه ، درمان بیماری های زنان ، درمان بیماری های تنفسی و آسم و …

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با مفهوم فیزیوتراپی ، فیزیوتراپیست ، بهترین فیزیوتراپیست گرگان و … آشنا شوید .

فیزیوتراپی چیست ؟

فیزیوتراپی علم و تخصصیست برای بهبود کیفیت زندگی افراد و افزایش توانایی های بیمارانی که دچار مشکلات حرکتی شده اند و همچنین قادر به پیشگیری از آسیب دیدگی های حاد می باشد .

فیزیوتراپی در واقع به افراد کمک می کند تا توانایی های خود را افزایش دهند و یا بیمارانی که دچار بیماری هایی همچون ms شده اند از این طریق می توانند توانایی های خود را حفظ نمایند.

همچنین ممکن است افرادی برخی از توانایی های حرکتی خود را از دست داده باشند ، یک فیزیوتراپیست می تواند به وی کمک کند تا توانایی های جدید را جایگزین توانایی های از دست رفته خود بکند و

به بیمار آموزش هایی در خصوص حفظ استقلال می دهند تا بتواند همچون قبل به تنهایی  عهده دار  کارهای شخصی خود بشود .

درواقع یک فیزیوتراپیست بیمار خود را به خوبی ارزیابی می کند و با شناختی که نسبت به وی و مشکلات او پیدا می کند برنامه ای مناسب برای درمان او تعیین می نماید .

فیزیوتراپیست کیست ؟

فیزیوتراپیست شخصیست که از طریق عوامل فیزیکی و مکانیکی و سایکولوژگی ، تمرینات طبی ، عوامل عاطفی و اجتماعی و با آگاهی کامل از آناتومی عضلات و مفاصل بیمار

فیزیولوژی اعصاب و با علم به حرکت شناسی و الکتروتراپی اقدام به درمان بیماران دچار ناتوانی های حرکتی و افزایش و حفظ توانایی های آن ها می کند .

او با اعمال خود کمک می کند تا این افراد توانایی های پیشین خود را به دست آورند و کیفیت زندگی خود را افزایش دهند .

او با ارزیابی بیماران خود و مشاهده یافته ها و اطلاعات حاصل از ارزیابی برنامه درمانی مناسبی برای بیمار طراحی و تعیین می کند و با در نظر گرفتن اهداف درمانی و اولویت های بیمار

اقدام به رفع مشکلات او می کند .

وی می بایست قدرت بندی لازم را داشته باشد چرا که در برخی از مواقع

می بایست کشش های خاصی را به بیمار بدهد و یا نیروی بسیار زیادی را برای کشش بافت بیمار وارد نماید .

همچنین از ویژگی های دیگر یک فیزیوتراپیست خوب در کلینیک فیزیوتراپی

این است که او می بایست توانایی های خوبی در جلب اعتماد و نظر بیماران داشته باشد .

بهترین فیزیوتراپی در گرگان

دکتر شیرین شبیهی

مجهز به کلیه تجهیزات فیزیوتراپی و لیزر تراپی و آزترین

تلفن تماس: 01732340899
 آدرس: گلستان، گرگان، خیابان ولیعصر،عدالت سوم ، فیزیوتراپی کسرا
 همه روزه بجز ایام تعطیل صبح ها 9 الی 13 و عصرها 16 الی 20:30
حیطه فعالیت :
  • بیماری های مغز و اعصاب
  • بیماری های قلبی عروقی و تنفسی
  • بیماری های روماتیسمی و پوستی
  • بیماری های ارتوپدی و آسیب های ورزشی
  • سوختگی
  • سلامت زنان

کلینیک فیزیوتراپی

درد تنها چیزیست که انسان ها هیچ گاه به آن عادت نمی کنند

و موجب رنج آن ها می شود .کوچترین نشانه های درد می تواند ما را بی تاب کند .

در این مواقع بهترین کار تنها مراجعه به پزشک می باشد .

در بیشتر موارد پزشک برای کاهش درد و یا درمان شما چند جلسه فیزیوتراپی برای

شما تجویز می کند اما با توجه به افزایش تعداد مراکز فیزیوتراپی

در این حین ممکن است برای افرادی پیدا کردن یک کلینیک فیزیوتراپی دغدغه بزرگی باشد .

به راستی باید به کدام مرکز فیزیوتراپی مراجعه کنیم ؟

بهترین فیزیوتراپیست متعلق به کدام کلینیک فیزیوتراپی در شهرمان است ؟

بهترین دکتر فیزیوتراپی در گرگان کیست ؟